داستان رونق گرفتن کسب و کاری از گاراژ یا زیرمین خانه به گوش همه ما آشناست. داستانهایی از افرادی که از همین چهاردیواری کوچکشان شروع کرده اند، شریک پیدا کرده اند و در نهایت کمپانی خود را جهانی کرده اند. شاید این افراد به نوعی اولین بنیان گذاران فضای کاری مشترک بوده اند.
ساختن هرآنچه که ممکن است.داستان رونق گرفتن کسب و کاری از گاراژ یا زیرمین خانه به گوش همه ما آشناست.
/ ادمین
وقت صرف می کنیم.
این فضای کاری مشترک در دنیا نمونه های موفق زیادی دارد. بسته به خدماتی که ارائه میدهد هزینه های متغیری دارد. در نهایت بسیار مقرون به صرفه تر از اجاره مکانی مجزا برای کسب و کار است. در ایران نیز نمونه های موفق زیادی از این محیط های کاری وجود دارند که محل مناسبی را برای متقاضیان آماده میکند.
به عنوان شروع کننده یک استارت آپ علاوه بر اینکه باید دسترسی سریع و ارزان به امکانات داشته باشید، به محیطی هم محتاجید که محرک شما باشد و از تشویق بقیه افراد هم بی نصیب نمانید.
کار در خانه و در محیط های استریل نسبت به ایده پردازها، شما را محدود به دانسته های خودتان می کند. ولی با قرار گرفتن در فضاهای کاری مشترک شما می توانید ایده ها و مشتری این کارتان و حتی کارهای بعدی را در این فضا پیدا کنید.
اگر در حال ساختن یک استارت آپ کوچک هستید، برخی از افراد حاضر در این محیط میتوانند اولین مشتری شما باشند. همچنین با استفاده از نظرات و بازخورد آنها کیفیت کار خود را بهبود ببخشید. این امر باعث می شود کار خود را قبل از جهانی شدن به ایده آل خودش نزدیک کنید.
در ارائه همان نظرات شما می توانید از طریق مشکلاتی که باقی هم صنف ها با آن روبرو هستند و مطرح میکنند ایده کسب و کار بعدیتان را پیدا کنید.