در ساعتی آزاد، زمانی که انتخاب قدرت ما محدود نیست و هیچ چیز مانع از توانایی ما برای انجام کاری که دوست داریم نمی‌شود.

فضای کار اشتراکی اسپاد با عملکردی هدفمند در تلاش است افرادی که دارای دانشی هستند در کنار هم و با مشارکت هم بتوانند در پیشرفت یکدگیر تاثیر مثبت داشته و یک فضای صمیمانه شکل بگیرد. شما در فضای کار اشتراکی اسپاد میتوانید دانش جدیدی بیاموزید و یا دانش خود را آموزش دهید.

استارت آپ ها

آرنگ برای استارت آپ ها هدف هایی را پیش رو دارد. اگر دارای یک ایده ،طرح یا یک پروژه هستید میتوانید روی کمک ما حساب کنید ما برای کمک و شتابدهی به شما در تلاشیم ایده و طرح خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تصویر
هدف ما تشکیل یک تیم با پشتکار بالا و رسیدن به موفقیت است.

ادمین

هیچ وقت فراموش نکنید که استارت آپ در معنی پنهان خود به عنوان تیمی معنی می‌شود که به دنبال یک رؤیا هستند. همانند یک تیم فوتبال، تمامی اعضای یک گروه به سمت یک هدف حرکت می‌کنند و هر چه هماهنگی و همسانی این اعضا با یکدیگر بیشتر باشد، موفقیت آنها تضمین شده است. احتمال خطا و اشتباه توسط همه افراد جامعه وجود دارد، اما اگر اعضای یک تیم بتوانند پشتیبانی لازم را از یکدیگر داشته باشند و تیم را در چالش‌های مختلف همراهی کنند، طی کردن مسیر موفقیت برای آنها سخت نخواهد بود. ریسک موفقیت در استارتاپها ۱۰ به ۹۰ است و شما تا زمانی که ۹ بار شکست نخورده باشید به یک موفقیت مطلوب نمی رسید. بنابراین با در نظر داشتن اینکه شکست، سکوی پرش یک خالق استارتاپ است، باید وارد این عرصه شد. چراکه استارتاپ شبیه یک مسابقه است که قهرمانانش مسیر طولانی را برای رسیدن به عناوین جهانی طی کرده اند. بنابراین برای اجرای یک طرح استارتاپی باید تیمی حرفه ای داشته باشید، زیرا یک فرد به تنهایی نمی تواند برنامه نویسی، حسابداری، بازاریابی، جذب سرمایه و مدیریت کند. داشتن یک یا چند شریک با سهام ۵۰-۵۰ و گردآوری تیمی از برنامه نویسان، بازاریابی ، پشتیبانی، حقوقی، اجرایی و رسانه ای مهمترین موضوعیست که باید در یک استارتاپ مد نظر داشت. در این مرحله است که می توان با شناخت و بررسی بازار یک طرح را انتخاب و اجرا کرد.

حمایت از فریلنسر ها

فریلنسر ها هم به ما پیوندند.این روزها خیلی از افراد با هر زمینه شغلی ترجیح میدهند فریلنسر باشند. تمام وقت کار کردن به دلایل مختلفی برای همه میسر نیست و در ضمن خیلی ها ترجیح میدهند از خانه کار کنند؛ شاید به این دلیل که مجبور هستند از کسی در خانه مراقبت کنند یا این که همزمان با کار مشغول به تحصیل هم هستند. البته وقتی فریلنسر باشید حقوق ثابتی ندارید و این ممکن است از نظر ثبات مالی شما را نگران کند. اما جای نگرانی نیست.اسپاد به کمک شما هم نیاز دارد.

در صورتی که شما تجربه لازم و کافی را در زمینه تخصص و حرفه خود داشته باشید، این مسیر برایتان هموارتر خواهد بود. شما به عنوان یک فریلنسر موفق مدیریت زمان خود را در دست خواهید داشت، و می توانید برای به روز کردن دانش و ارتقا سطح تحصیلی تان زمانی را در نظر بگیرید. و آن را در کنار انجام پروژه های کاری پیش ببرید.

فضای راحت برای کار:

با خیال راحت بر روی کار خود تمرکز کنید هیچ کس مزاحم شما نمیشود

اتاق جلسات:

برای تیم خود جلسه بگذارید شما میتوانید از اتاق جلسه برای بیان راحت تر ایده های تان با افراد جلسه بگذارید.

  1. mahdi

    19 شهریور 1402

    عالی است همچی.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط